Search This Blog

Tempahan blog

Teks: Nurzahwani Mohd Nor

Jika sebelum kewujudan FB, sekitar tahun 2008 ke belakang, kebanyakan bisnes online menggunakan medium blog. Setiap yang berniaga online, paling mudah, gunakan medium blog. Cara lain, iklankan di Mudah.my. Itu yang popular. Kemudian, masukkan iklan di blog-blog terkenal untuk dapatkan jualan, kemudian link pula ke blog sendiri. Ada pula teknik blogwalking. Pelbagai cara.

Terkini, apabila sudah wujud FB, dan instagram, bisnes online makin rancak. Tapi, adakah blog perlu dilupakan sama sekali?. Sebenarnya, walau pun FB dan instagram digunakan untuk berjual, teknik yang lebih elok adalah apabila ia dirangkumkan sekali. Gunakan FB sebagai medium pemasaran dan tarik pelanggan untuk membeli di kedai anda iaitu blog.

Blog memberikan peluang untuk menulis lebih panjang. Menerangkan sejelasnya. Input yang tidak mati. Gambar yang tidak hilang.

Saya bukanlah pakar pemasaran. Tapi ini adalah berdasarkan ilmu yang dicerap sepanjang bersama Akademi Bekerja Di Rumah.

Paling sesuai adalah gabungan FB/Instagram dan juga kedai online anda iaitu blog. Susahkah ingin bina blog?. Ikut tahap masing-masing. Ada yang rasa sukar, ada yang rasa mudah. Ada yang boleh ikut kelas, ada yang tahap sibuk sampai tak boleh hadiri kelas online lagi pula offline. Jadi, mudahnya cari tukang bina blog.

Kepada yang inginkan servis membina blog bisnes atau peribadi, saya buka peluang ini untuk anda.

Harga servis bina blog
Dengan RM200, anda akan menerima perkara berikut:-

  • pendaftaran email, nama blog, penjenamaan blog berdasarkan analisa
  • 5 label cadangan untuk blog anda
  • masukkan borang tempahan (untuk blog bisnes)
  • 10 gambar untuk entri pertama
bonus 1
-Pilhan tiga ebook, salah satunya  asas blog
- ruang iklan 1 tahun di sohodirectory bernilai RM100







Bagaimana ingin membuat tempahan?
Tempahan boleh dibuat dengan menghubungi penulis
emel: nurzahwanimohdnor@gmail.com

CONVERSATION

1 comments:

  1. Dunia blog masih relevan dan sentiasa diminati oleh pencari ilmu internet.. semoga berjaya dalam dunia penulisan ini.

    ReplyDelete

Makluman

Penulisan dari blog Bijak Nutrisi ini adalah bersifat umum dan hanyalah karangan penulis berdasarkan pembacaan, pengalaman dan perbualan harian. Perkongsian di sini tidak diperhalusi dan dimurnikan oleh mana-mana pegawai perubatan berdaftar. Anda hendaklah merujuk kepada pegawai perubatan yang sah dan tidak menggunakan isi kandungan penulisan ini secara membuta tuli.

Isi kandungan ini juga tidak ditujukan kepada mana-mana individu melainkan dinyatakan secara terang-terangan.

Mana-mana pembaca yang berhajat untuk menyalin dan mengerluarkan semula isi kandungan dari penulisan blog Bijak Nutrisi ini dan anda rasa ia bermanfaat untuk dikongsikan, anda dialu-alukan berbuat demikian, dengan syarat kredit atau link back ke alamat blog Bijak Nutrisi ini.

Terima kasih kepada anda yang singgah ke blog ini sama ada sengaja atau tidak sengaja. Semoga mendapat manfaat.

Google+ Followers

Tweet Tweet

Pinterest Gallery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram Shots

Back
to top