Tuesday, November 25, 2014

IKLAN,IKLAN, IKLAN!

Teks: Nurzahwani Mohd Nor

Bila berniaga tak sah kalau tak buat iklan kan.  Kalau tak iklan macam mana orang nak tau kita berniaga kan?.

Pilihan nak beriklan? Ada banyak!!

Dulu popularnya iklaneka di surat khabar. Kemudian di majalah pula. Ada yang bagi flyers selit di kereta. Tak kurang juga flyers iklan terbuang di longkang. Sedih.  Kosnya bukan sikit kan. Jika iklan di media cetak, kosnya boleh makan hingga ribuan ringgit. Bagi liputan yang lebih luas, ada yang memilih untuk memacakkan iklan di lebuh raya. Wah!. Hanya syarikat gergasi yang boleh memikirkannya.  Walau bagaimanapun, iklan masih perlu iklan untuk sebarkan maklumat tentang barangan yang kita tawarkan.  Sekarang ini sudah bertambah mudah, ada tambahan pengiklanan secara online. Mudah, meluas seantero dunia jika ada yang mencari.

Bagaimana memilih untuk beriklan secara online?. FIKIR SEPERTI PELANGGAN.  Jika anda ingin cari barang di talian, apa yang anda akan gunakan untuk mencari barang?. Popularnya menggunakan Google bukan?.  Jadi sebagai peniaga, gunakan juga kuasa dan kelebihan google ini.  

Akademi Bekerja Di Rumah telah memanfaatkan konsep ini. Dengan rangkaian ahli yang mempunyai logo dan akses ke sohodirectory ABDR, kemungkinan untuk iklan ini berada di muka pertama carian google sangat tinggi. Jadi, untung kan beriklan bersama ABDR?.  Kami tidak janjikan bila beriklan bersama ABDR anda untung beribu-ribu. Kami cuma boleh katakan, iklan anda mempunyai akses meluas dari lebih 800 ahli ABDR.  

Harga sewa ruang Iklan?.
Ia bermula serendah RM50 untuk 6 bulan.  Murah sangat jika nak dibandingkan dengan media cetak.  
Jika anda berminat untuk beriklan di SohoDirectory ABDR, anda boleh hubungi saya seperti tertera di bawah ya. Dengan RM50, anda boleh berada di senarai carian google. 



Hubungi penulis :

 Email : nurzahwanimohdnor@gmail.com
 FB : https://www.facebook.com/zahwanimn
 Sms@Whatsapp : 0136200432



Salam nutrisi rohani dan jasmani,


Ingin belajar buat blog?




Panduan untuk mula bisnes dan
e-book yang lain.

www.books-etcetera.blogspot.com

Barangan mainan sambil belajar 
untuk si kecil anda. 
Dapatkan di sini
www.pitstopmamadanjunior.blogspot.com
https://www.facebook.com/pitstopmamadanjunior

SweetMuslimah.com

No comments:

Post a Comment

Tumit awak merekah tak? Saya nak kongsi pengalaman...

Assalamualaikum. Hari ini nak cerita tentang tumit merekah. Kisahnya saya bermula dengan produk Shaklee asbab tumit merekah....

Popular Posts