Saturday, August 17, 2013

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Teks: Nurzahwani Mohd Nor

Pagi nan indah, Syawal ke-10. Belum lambat untuk mengucapkan Salam Lebaran untuk pembaca. Sungguh lama tidak bersiaran. Dari Ramadhan ke Syawal, masa sungguh padat. Alhamdulillah hari ini, setelah sekian lama, diberikan rezeki untuk mencoret catatan harian. Sebenarnya ia adalah sebahagian daripada tugasan yang diberikan oleh Puan Masayu Ahmad bagi pelajar-pelajarnya. Ya!. Kami pun ada tugasan juga. Jika anda mahu ketahui teknik-teknik yang kumpulan kami gunakan dalam kuliah online kami, boleh terus membaca sehingga ke penghujung catatan ini.

Sepanjang dua minggu terakhir Ramadhan, saya berhempas-pulas menyiapkan persiapan hari raya. Saya mahukan baju kurung dan baju melayu anak-anak dijahit sendiri oleh saya. Begitu juga dengan baju sendiri. Alhamdulillah, berjaya walau pun tidak sehebat hasil butik. Kuih raya juga saya buat sendiri. Buat lebih sedikit dan dikongsi serta diberi cenderahati kepada emak, emak mertua dan kakak. Alhamdulillah, tercapai. Hasrat untuk khatam al-Quran di bulan Ramadhan juga berjaya. Alhamdulillah diberikan penghargaan pula dari penulis  Tuan Fathuri Salehuddin, dengan 30 naskhah buku tulisannya Mudahnya Menjemput Rezeki. Syukur alhamdulillah, telah dipanjangkan kepada rakan dan saudara. Tinggal beberapa naskhah sahaja lagi. Bagi pembaca yang ingin mendapatkan buku ini bolehlah SMS/WhatsApp saya 0136200432. Akan diberikan secara percuma dengan pendaftaran dua kelas berikut :-

1. Kelas asas blog dan penulisan
2. Kelas asas blog dan fan page (bisnes)

Yuran pendaftaran kedua-dua kelas adalah seperti berikut:-

1) RM150 beserta e-buku rujukan asas blog sahaja
2) RM180 beserta e-buku asas blog, super wahm, butik

Buku fizikal Mudahnya Menjemput Rezeki diberikan secara percuma selagi stok masih ada. Ya. Ianya PERCUMA!. 


Pembaca yang berminat, boleh hubungi saya,

E-mel: wanimn_2301@yahoo.com
SMS/WhatsApp: 0136200432
 
Jadi saya rasakan Ramadhan dan Syawal kali ini temanya adalah perkongsian. Apa yang saya kongsikan di sini diharap memberikan manfaat kepada pembaca. Bukan sahaja yang sedang menjana pendapatan dari rumah, juga untuk yang sedang bekerja dan yang masih tercari-cari pendapatan selain daripada gaji tetap anda. Ia sesuai untuk semua, termasuk kaum Adam. Percayalah!.

Salam Ukhwah, Salam Kesihatan!.

No comments:

Post a Comment

Tumit awak merekah tak? Saya nak kongsi pengalaman...

Assalamualaikum. Hari ini nak cerita tentang tumit merekah. Kisahnya saya bermula dengan produk Shaklee asbab tumit merekah....

Popular Posts