Thursday, February 27, 2014

Bagaimana susu formula boleh wujud

Teks: Nurzahwani Mohd Nor

Susu ibu, tidak perlu diperkenalkan lagi. Nampaknya trend menyusu bayi dengan susu ibu di Malaysia sudah meningkat berbanding 5-8 tahun yang lepas.  Sebelum itu, saya belum lagi perasan sebab belum dalam mode berkahwin dan berkeluarga. He,he,he.

Sebelumnya, susu formula memang terkenal. Saya pun, minum susu formula juga. Dengan pelbagai kemudahan dan kempen kesedaran, saya kira populariti susu formula untuk bayi bawah 6 bulan sedikit terjejas.

Pernahkan anda terfikir, bagaimana susu formula ini boleh muncul?. Pernah?, atau tidak pernah?.
Tak mungkin tiba-tiba, tadaaa... . Nah, susu formula. Boleh minum. Sebenarnya ada rentetan sejarah dan peristiwanya.

Saya akan kongsikan lagi dalam entri akan datang.

Mahukan pembacaan untuk mula BERPANTANG dan RESEPINYA?. Hubungi saya untuk menempahnya. Harga promosi sekarang adalah RM30. Mahu? Cepat-cepat, kerana promosi akan tamat bulan hadapan.





No comments:

Post a Comment

Tumit awak merekah tak? Saya nak kongsi pengalaman...

Assalamualaikum. Hari ini nak cerita tentang tumit merekah. Kisahnya saya bermula dengan produk Shaklee asbab tumit merekah....

Popular Posts