Monday, September 15, 2014

Kata kunci carian dan blog

Teks: Nurzahwani Mohd Nor

Bismillah.


Bila berblog, antara perkara yang saya suka perhatikan adalah kata kunci yang menyebabkan pembaca sampai di blog saya. Pagi ini, yang menarik perhatian adalah karangan elak pembaziran. Carian ini sampai kepada hasil tulisan blog saya ini : http://nurzahwanimohdnor.blogspot.com/2013/09/tips-jimat-duit-dapur-dan-elak.html


Saya teka, yang mencari ni mestilah pelajar. Mudahnya zaman sekarang. Semua maklumat dihujung jari. Klik klik, pelbagai idea dan tips keluar. Seronoknya!.


Saya yang menulis pun seronok juga rasa hati tau. Ya lah, tulisan saya memberi manfaat pada orang lain.
Ada orang tanya saya dulu, "dapat duit ke tulis blog tu?". Mesti dalam hati dia berkata, sia-sia saja.


Sia-sia?
Tafsiran masing-masing. Bagi saya tidak. Memberi manfaat bukan perkara sia-sia. Walau keuntungan dalam bentuk duit, luaskan perspektif keuntungan itu. Jangan pernah anggap ia sia-sia. Hidup mesti jadi manusia yang bermanfaat untuk orang lain.


Anda bagaimana?. Minat juga untuk tulis blog?. Sudah baca perkongsian saya di atas dan rasa ingin mula blog?. Mula sekarang ya. Jika tidak tahu berblog, tuntutlah ilmu. Saya sedia menjaid guru online anda.



Untuk semua ini dan bagaimana hendak bermula, mudah sahaja.  Kami ada kelas untuk bermula dan pendaftaran setiap hari.

1. Kelas Asas blog dan penulisan} - online & offline 2. Kelas asas blog, fan page, mula bisnes} - online & offline
    - produk sendiri
    - makanan sunnah -
    - telekung solat borong dan runcit http://gedungtelekungsolat.blogspot.com/
    - produk islamik
3. Kelas Asas Blog dan Penulisan Kreatif
4. Kelas belajar iklan mudah.my
5. Kelas asas urus akaun wahm/soho-daftar
    Bengkel offline, bengkel online dan grup coaching
6. Kelas penulisan ebook pertama - online dan offline
7. Pendaftaran pengurus online - online dan offline
8. Kelas asas wordpress

Servis yang kami ada :
1. Tempahan blog bisnes - 5 - 7 hari siap
2. Beriklan di SOHO Directory juga bersama pautan kami lebih 800 blog
 
 
Hubungi penulis :

 Email : nurzahwanimohdnor@gmail.com
 FB : https://www.facebook.com/zahwanimn
 Sms@Whatsapp : 0136200432



Salam nutrisi rohani dan jasmani,


Ingin belajar buat blog?




Panduan untuk mula bisnes dan 
e-book yang lain.
www.books-etcetera.blogspot.com


Dapatkan makanan sunnah, telekung dan pes nasi arab kegemaran ramai
www.az-zahwansouq.blogspot.com



2 comments:

  1. bestnya. Saya nak masukkan karangan tingkatan 3 terus la camni...hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, kak mon, jangan masuk soalan bocor bm UPSR sudah..

      Delete

Tumit awak merekah tak? Saya nak kongsi pengalaman...

Assalamualaikum. Hari ini nak cerita tentang tumit merekah. Kisahnya saya bermula dengan produk Shaklee asbab tumit merekah....

Popular Posts