Saturday, September 13, 2014

Pengurus Online ABDR

Teks: Nurzahwani Mohd Nor

Berkenalan dengan pengurus online abdr: Norhafizah Abd Hadi


Singgah di blog:
Kelas Asas Blog Dan Penulisan.http://norhafizahabdhadi.blogspot.com/

Mula belajar melalui perkongsian di blog, bina dan kumpul pembaca dan pengikut. kemudian belajar jadikan blog sebagai tempat untuk kita letakkan iklan, melalui setiap perkongsian.

Semua cara ini boleh dipelajari dalam kelas online blog, melalui pendaftran sebagai rakan niaga/pengurus online akademi. 



*****************************************************


Alhamdulillah hari ini butik online saya bersiaran seperti biasa, atau dengan kata lain buka kedai, he he. Ketika saya sedang tekun di SOHO menyiapkan kerja-kerja harian, ada order masuk di WhatsApp. Saya layan pelanggan tersebut sebaik mungkin, hajatnya ingin membeli tudung.


Semasa berbalas mesej, pelanggan tersebut ada meminta nombor akaun saya untuk urusan pembayaran, tidak lama kemudian beliau maklumkan bahawa bayaran sudah pun dibuat. Wah! Pantasnya. Jarang-jarang saya dapat pelanggan begini, biasanya mereka akan mengambil masa untuk membuat pembayaran malah ada juga yang harus saya ingatkan.

Memang benar rezeki itu dari berbagai punca, Allah anugerahkan saya pelanggan yang baik etikanya juga rezeki. Alhamdulillah. Tidak semua pelanggan sama perangai dan etikanya, ada yang baik dan sebaliknya. Sebagai peniaga saya harus professional, semua itu asam garam dalam perniagaan. Jika kita bermuamalah dengan baik, Allah akan balas dengan kebaikan juga, jika ada sebarang kekurangan itu adalah ujian. Yang penting, hari ini pelanggan tersebut telah melonjakkan aura positif saya 100%, alhamdulillah.

Bagi yang belum berkesempatan memiliki busana muslimah dari Butik Al-Izzah, jemput jenguk ke page https://www.facebook.com/butikalizzah?ref=hl. Saya menjual tudung, baju, t shirt muslimah, shawl dan yang lain-lain nak tahu jom pakat serbu butik saya. He he. Harga yang mampu milik dan kualiti setanding butik.


*************************************

Singgah di blog:
Kelas Asas Blog Dan Penulisan.http://norhafizahabdhadi.blogspot.com/

Mula belajar melalui perkongsian di blog, bina dan kumpul pembaca dan pengikut. kemudian belajar jadikan blog sebagai tempat untuk kita letakkan iklan, melalui setiap perkongsian.

Semua cara ini boleh dipelajari dalam kelas online blog, melalui pendaftran sebagai rakan niaga/pengurus online akademi. 



Hubungi penulis :

 Email : nurzahwanimohdnor@gmail.com
 FB : https://www.facebook.com/zahwanimn
 Sms@Whatsapp : 0136200432



Salam nutrisi rohani dan jasmani,


Ingin belajar buat blog?




Panduan untuk mula bisnes dan 
e-book yang lain.
www.books-etcetera.blogspot.com


Dapatkan makanan sunnah, telekung dan pes nasi arab kegemaran ramai
www.az-zahwansouq.blogspot.com



No comments:

Post a Comment

Tumit awak merekah tak? Saya nak kongsi pengalaman...

Assalamualaikum. Hari ini nak cerita tentang tumit merekah. Kisahnya saya bermula dengan produk Shaklee asbab tumit merekah....

Popular Posts