Friday, January 22, 2016

Selamat Tahun Baru

Teks: Nurzahwani Mohd Nor

Selamat Tahun Baru!!


Walau pun sudah menjejak penghujung Januari.  Tahun baru pun dah suam-suam kuku kambing, namun, masih lagi ada semangat.  Saya pun baru saja beli planner 2016. Bukan apa, selalunya saya menanti yang percuma.  Memang ramai yang memberi buku planner.  Jadi macam tahun-tahun lepas, saya kira tunggu sahaja lah.  Tapi alkisah saya terserempak penjual planner yang menarik dan penuh makna saya kira. 

Namnya Planner Muslimah Produktif.  Saya tertarik, jadi saya beli dengan harga RM35.  Jika ada yang minat boleh tanya saya ya. Saya akan lorongkan anda ke tempat membeli.
Tajuk depan planner memang best.  Itu doa saya untuk tahun ini.  Baca ulang kali dan jadikan ia LOA.


Isi dalamnya sangat padat.  Sangat terancang.  Sangat melorong kita ke arah positif.  Tapi untuk mengisinya saya masih terkial-kial.  Sungguh banyak perkara.  Dari matlamat dunia ke akhirat, spiritual ke kewangan.  Hebat!.

Moga-moga dengan planner ini saya lebih produktif dan terancang. Amin.



Hubungi penulis :

 Email : nurzahwanimohdnor@gmail.com
 FB : https://www.facebook.com/zahwanimn
 Sms@Whatsapp : 0136200432



Salam nutrisi rohani dan jasmani,


Ingin belajar buat blog?




Panduan untuk mula bisnes dan
e-book yang lain.

www.books-etcetera.blogspot.com

Barangan mainan sambil belajar 
untuk si kecil anda. 
Dapatkan di sini
www.pitstopmamadanjunior.blogspot.com
https://www.facebook.com/pitstopmamadanjunior

SweetMuslimah.com

No comments:

Post a Comment

Tumit awak merekah tak? Saya nak kongsi pengalaman...

Assalamualaikum. Hari ini nak cerita tentang tumit merekah. Kisahnya saya bermula dengan produk Shaklee asbab tumit merekah....

Popular Posts