Wednesday, August 10, 2016

Testimoni Ostematrix - Tulang retak

Assalamualaikum.


Hari ini cerita lagi fasal ostematrix.  Kenapa beriya sangat saya cerita ostematrix saja?

Sebab saya SUKAKANNYA!.

Bukan saya seorang saja tau.  Saya kongsikan satu testimoni seorang lagi rakan penggemar ostematrix.  Kisahnya diceritakan dalam group cerita ceriti Shaklee kami.  Kredit kepada beliau penulis web www.mommasihat.com.


[Testimoni Ostematrix]
Ni kisah saya sebenar & bukan direka-reka. Arnie MY sendiri tau cerita saya jatuh tangga. Cuma tak tahu cerita version panjang. Tapi saya ringkaskan la.. Sebelum kejadian jatuh tangga Nov lepas, saya pernah accident tahun 2007. Jari kaki retak teruk & ada percanggahan pendapat sesama doktor sendiri yang kata bukan retak, tapi dah patah. Ape pun, memang result x-ray masa tu menunjukkan garis-garis retak & macam patah.

Berbalik pada citer saya jatuh tangga tadi. Jari saya terpelecok tegak ke atas. Puas anak sedara yang pandai mengurut tu urut bagi elok balik. Sudahnya lepas sejam menderita sakit, akhirnya dia berjaya 'sentap' jari tu. Huwaa.. Memang sakit!
Saya tak p klinik pn lepas tu. Sebab takut. Pastu bila tgk esoknya kaki yg affected to bengkak semacam & lebam kehitaman baru la p hospital. Tu pun memula p klnik dulu. Tapi doctor suruh refer hosp sebab dia rasa jari saya dah patah!

After scan, the first reaction kat muka doctor tu memang sangat terkejut la. Dia cakap tak patah langsung. Retak pun takde. Saya yang sama-sama tengok result tu pun agak terkejut bila tengok yang kesan retak pada jari kaki yang accident dulu pun takde. Langsung takde! Siap doktor tu komen kata cantik lagi.

Pastu dia tanya sama ada saya memang selalu minum susu. Saya yang juga kehairanan pun jawab la yang saya tak minum susu. Lagipun saya tak suka. Tapi entah macam mana saya teringatkan OSTEMATRIX yang saya cuma start consume April lepas. 

Kiranya, 7 bulan jugak la consume seblum jatuh tangga tu. Bila saya bagitau saya makan Oste. Terus dia tersenyum & cakap bagus. Dia suruh saya teruskan consume oste. Thank you Shaklee!! Saya tak payah minum susu untuk dapatkan tulang yang sihat & KUAT! 


Terima kasih ostematrix. 

Anda suka dengan ostematrix? Jom Order.



Kami galakkan anda memberi maklumbalas dan berinteraksi untuk mendapatkan maklumat dari kami.

Bersama kita menjadi lebih sihat!.

Untuk melihat senarai produk dan harga klik KATALOG
Read makluman
Buat tempahan anda. Order atau 
Hubungi saya;SMS|WeChat|Whatsapp : 0136200432 (Wani).E-mel: nurzahwanimohdnor@gmail.com


Nukilan

Nurzahwani Mohd Nor
Shaklee Independent DistributorID 953514

1 comment:

Tumit awak merekah tak? Saya nak kongsi pengalaman...

Assalamualaikum. Hari ini nak cerita tentang tumit merekah. Kisahnya saya bermula dengan produk Shaklee asbab tumit merekah....

Popular Posts