Thursday, August 11, 2016

Produk Shaklee mahal sangatlah!

Betulkah produk Shaklee mahal sangat?. 

Sebenarnya memang menjadi stigma masyarakat, setidak-tidaknya saya masa dahulu sebelum mengenal Shaklee. Bila produk jualan langsung saja, mesti mahal. 

Betul sekali.
Shaklee memang tertakluk di bawah akta jualan langsung, bagi yang tidak mengetahuinya. Ia MLM patuh syariah. Bukan 'head hunting' tapi menjual produk, terutamanya suplemen.  

Kami bukan nak cari duit saja-saja tau.  Kami tawarkan produk yang boleh bantu anda rasa lebih sedap badan.  Nak kata sihat, nanti anda kata saya bukan doktor nak sahkan anda sihat.  Betul sangat.

Tapi yang pasti, saya kongsi apa yang saya dah makan, dan saya rasa saya suka sebab badan rasa sedap.  

Harga produk Shaklee memang ada yang mahal, dan ia dikira produk paling premium. 
Contohnya Vivix dan Shaklee Colagen Powder. 

Ia memang mahal, setanding dengan kualiti dan bahan yang digunakan untuk menghasilkan produk yang memberikan kesan optimum.

Shaklee Collagen Powder dari sumber terbaik untuk kesan optimum
Shaklee Collagen Powder dari sumber terbaik untuk kesan optimum


Siapa yang sanggup meredah laut dalam sedalam 19700 kaki dari aras laut untuk dapatkan sisik ikan merah?. 

Ia perlukan teknologi untuk mendapatkan bahan di tempat yang jarang-jarang dan mustahil untuk ke sana dengan tangan kosong. Sebab itulah ia mahal, disamping kesannya yang memang bagus. Jadi, anda janganlah hairan bila ada pelanggan pengguna produk Shaklee boleh ulang tempahan berkali-kali setelah menggunakan produk premium yang mahal ini.

Saya sukakan juga kolagen ni sebab muka rasa cantik lepas pakai.  Nanti saya cerita ya.

Bagi suplemen yang biasa-biasa digunakan seperti vita-lea, alfalfa, vitamin C, sebenarnya harganya kompetetif dengan harga dipasaran. Dan ada juga yang lebih murah. 

Ini TESTIMONI SAYA.

Berdasarkan pengalaman saya sebelum menggunakan produk Shaklee ini, saya membeli vitamin E di pasaran. Dengan kesan yang tidak ketara dirasai, saya pun beralih meng'google' vitamin E di internet. Yang keluar, Shaklee, Shaklee, Shaklee. 

Jadi saya pun ambil keputusan untuk mencubanya. Yang pasti pada masa itu, memang saya sediakan bajet khas kerana jangkanya memang mahal. Rupa-rupanya, memanglah mahal masa membayar. Bila semak, vitamin E Shaklee boleh tahan selama 4 bulan!. Berbanding sebulan yang saya beli di awalnya. 

Bila dibandingkan harga, eh, murahlah pula... . Kan. Jadi ubah semula 'setting' pemikiran anda. Dah cuba, dah faham baru tahu.Ok.

Jangan takut, jangan segan. Anda boleh tanya saya jika anda perlukan suplemen. Ada yang memang premium dan harga mahal.

Bawa bincang kata orang.  Anda rasa mahal, saya syorkan yang sesuai dengan bajet anda. Ok?.


Kami galakkan anda memberi maklumbalas dan berinteraksi untuk mendapatkan maklumat dari kami.

Bersama kita menjadi lebih sihat!.

Untuk melihat senarai produk dan harga klik KATALOG
Read makluman
Buat tempahan anda. Order atau 
Hubungi saya;SMS|WeChat|Whatsapp : 0136200432 (Wani).E-mel: nurzahwanimohdnor@gmail.com


Nukilan

Nurzahwani Mohd Nor
Shaklee Independent DistributorID 953514

No comments:

Post a Comment

Tumit awak merekah tak? Saya nak kongsi pengalaman...

Assalamualaikum. Hari ini nak cerita tentang tumit merekah. Kisahnya saya bermula dengan produk Shaklee asbab tumit merekah....

Popular Posts