Tuesday, August 16, 2016

Testimoni sakit lutut

Assalamualaikum.



Sakit sendi merupakan perkara yang sering kali terjadi kepada warga emas, termasuklah ibu bapa saya sendiri. Ibu saya mengalami sakit lutut lebih setahun lalu. Ayah saya pula sering sakit pinggang dan kadangkala sendi kaki.

Saya cadangkan kepada ibu dan ayah saya untuk makan supplement Advanced Joint Health Tablet Shaklee.

Hari pertama makan AJHT, mereka berdua katanya demam dan berpeluh-peluh. Masuk hari ketiga, demam kebah dan badan mula rasa sedap kata mereka. 

Ibu saya yang sering rasa bisa dilutut dan tangan, rasa lega dan kurang bisa. Ayah saya juga nampak cergas. Kuranglah saya dengar keluhannya. 

Sebenarnya peringkat awal, proses ini dinamakan healing crisis.  Jadi, sebolehnya anda yang menggunakan supplemen dapatkan konsultasi dari pengedar anda ya.

Alhamdulillah. Saya hanya cuba untuk membantu agar mereka sihat.

Oh, ayah saya penghidap gout. Tapi saya tidak risau dengan SHAKLEE AJHT kerana ia tidak mengandungi unsur kerang. Jadi selamat untuk mereka yang gout atau alah dengan kerang. 


AJHT dalam majalah Harmoni



Kepada anda yang berhajat untuk menempah AJHT SHAKLEE bolehlah berhubung dengan saya.


Jom sihat bersama Shaklee. Setiap pembelian akan disertai dengan konsultasi percuma.  

Kami adalah ejen pengedar Shaklee yang berdaftar dan pengedar produk bermain sambil belajar di Salak Tinggi dan Nilai.  

Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui perkhidmatan Kurier.

Kami galakkan anda memberi maklumbalas dan berinteraksi untuk mendapatkan maklumat dari kami.


Read makluman
Untuk melihat senarai harga produk dan tempahan klik KATALOG
Buat tempahan anda Order atau 


Hubungi saya
SMS|WeChat|Whatsapp : 0136200432 (Wani).
E-mel: nurzahwanimohdnor@gmail.com


Nukilan

Nurzahwani Mohd Nor

Shaklee Independent Distributor ID 953514
Pengedar produk bermain sambil belajar (Visit page PitstopMamaDanJunior)
Ahli Akademi Bekerja di Rumah.

No comments:

Post a Comment

Tumit awak merekah tak? Saya nak kongsi pengalaman...

Assalamualaikum. Hari ini nak cerita tentang tumit merekah. Kisahnya saya bermula dengan produk Shaklee asbab tumit merekah....

Popular Posts