Friday, September 27, 2013

Projek Kutipan Sumbangan Pembangunan Taman Ilmu

Teks: Nurzahwani Mohd Nor
Foto: http://as-sirajulmunir.blogspot.com/2013/04/perutusan-khas-projek-kutipan-sumbangan.html


Bismillah...

Entri ini saya naikkan semula sempena hari Jumaat dan juga waktu gaji. Mungkin ada yang mencari ruang untuk bersedekah dan menyumbang, jadi saya memberikan peluang di sini. Terima kasih kepada yang sudi membantu. SKROLL BAWAH UNTUK ENTRI TERKINI.
***************************************************************


Firman Allah:-

jw31.gif (6918 bytes)

Tafsirnya: "Dan apa jua harta yang halal yang kamu belanjakan (pada jalan Allah) maka (faedah dan pahalanya) adalah untuk diri kamu sendiri. Dan kamu pula tidaklah mendermakan sesuatu melainkan kerana menuntut keredhaan Allah. Dan apa jua yang kamu dermakan daripada harta yang halal, akan disempurnakan (balasan pahalanya) kepada kamu, dan (balasan baik) kamu (itu pula) tidak dikurangkan.

(Surah Al-Baqarah: 272)

Saya ingin membantu Ustazah Zaidatul Akmam menjayakan projek beliau dalam menaik taraf Taman Ilmu As-Sirajul Munir. Fasilit yang sedia ada nampaknya semakin tidak muat dek melimpahnya orang ramai yang datang. Terutama sekali jika ada jemputan penceramah. Jadi dengan rezeki yang ada, sudilah kiranya anda menambahkan rezeki di akhirat sana.


Maklumat lanjut berkenaan Taman Ilmu As-Sirajul Munir, boleh lawati di blog http://as-sirajulmunir.blogspot.com. Anda juga dijemput ke lokasi mereka di 


Kepada yang sudi menderma, terima kasih saya ucapkan. Saya juga mengalu-alukan jika anda ingin menyertai aktiviti pengajian di sini. Boleh lawat blog as-sirajul munir untuk lihat aktiviti yang ada. 

No comments:

Post a Comment

Tumit awak merekah tak? Saya nak kongsi pengalaman...

Assalamualaikum. Hari ini nak cerita tentang tumit merekah. Kisahnya saya bermula dengan produk Shaklee asbab tumit merekah....

Popular Posts