Tuesday, October 15, 2013

E-book Asas Blog Edisi Kedua

Teks: Nurzahwani Mohd Nor
Foto: Koleksi Akademi Bekerja di Rumah

Tahniah untuk pengarang E-Book Asas Blog, Puan Masayu Ahmad. E-Book ini telah pun dikemaskini untuk edisi kedua. Daripada versi blog kepada versi PDF untuk pembaca budiman. E-book ini, pada saya, sangat berbaloi dengan harganya. Anda yang tidak tahu langsung tentang blog boleh baca hasilkan sebuah blog melalui buku ini. Ia lebih mudah daripada bertanya Encik Google dan menyelongkar blog tutorial milik blogger tegar. Mungkin untuk 'make-up' blog, anda bolehlah lakukan singgah ke blog-blog tutorial, namun bagi yang 'buta blog', buku ini memang sesuai untuk anda. Antara yang terkandung di dalam e-book ini adalah seperti berikut:-


Bab 1: Analisa Penentuan Tajuk Blog
(Berdasarkan pengalaman dan kepakaran)
Bab 2: Pendapatan Pasif/ Aktif Melalui Blog & Ebook
Bab 3: Langkah Demi Langkah Blog
Bab 4: Rancang Penulisan
Bab 5: Menyusun Bab
Bab 6: Tips Penulisan
Bab 7: Tulisan Berpengaruh
Bab 8: Motivasi Menulis
Bab 9: Panduan Temuramah 
Bab 10: Asas Suntingan
Bab 11: Mengurus Ebook/ Manuskrip Pertama


Jangan terkejut, selepas anda menghasilkan blog pertama, anda mungkin akan menghasilkan lebih banyak blog lagi. Membuat blog merupakan satu hobi yang mendatangkan faedah. Jadi, jangan lepaskan peluang dan ruang yang ada. Sediakan satu blog dan tulislah sekolah kehidupan anda di situ. Apa sahaja yang membawa manfaat dan digunakan oleh sesiapa untuk mendatangkan faedah, anda juga akan merasa tempiasnya.

Jika anda berminat untuk mendapatkan E-Book ini, hubungi saya Wani dengan cara SMS/WhatsApp 0136200432 atau e-mel nurzahwanimohdnor@gmail.com. 

Oh!. Sekiranya anda mahu dapatkan bantuan saya dalam menghasilkan blog, anda boleh sertai Kelas Asas Blog secara online. Baca lanjut di sini.

Jangan lupa, dapatkan E-Book Belajar Asas Blog Edisi kedua ini ya.

Salam nutrisi rohani dan jasmani,
Nurzahwani Mohd Nor.

Sertai kelas yang dihadiri oleh warga besar Akademi Bekerja Di Rumah, sesuai untuk suri rumah sepenuh masa atau pun bercita-cita menjadi suri rumah sepenuh masa.

Beli buku yang anda suka:

Anda ada bisnes?. Iklankan produk/perkhidmatan anda di soho directory:

Perlukan supplemen untuk kekalkan kesihatan dan kejelitaan anda?. Jom bersama D’Hati Nutri

Hubungi Wani Mohd Nor 
1)SMS/WhatsApp: 
0136200432 atau
2)https://www.facebook.com/zahwanimn
3)E-Mel: nurzahwanimohdnor@gmail.com




No comments:

Post a Comment

Tumit awak merekah tak? Saya nak kongsi pengalaman...

Assalamualaikum. Hari ini nak cerita tentang tumit merekah. Kisahnya saya bermula dengan produk Shaklee asbab tumit merekah....

Popular Posts