Search This Blog

Ianya Percuma!.

Teks: Nurzahwani Mohd Nor
Foto: Koleksi Akademi Bekerja Di Rumah

Dalam pemasaran, salah satu perkara menarik pembeli adalah barangan percuma. Beli satu dapat dua, beli 6 dapat 7. Beli Colgate dapat mangkuk percuma. Beli susu dapat permainan percuma. Sedap dengarnya bukan?. Biar barangan percuma itu adalah ringkas, remeh dan kadang-kadang tidak akan kita gunakan pun. Tapi sebab ia percuma, membeli barangan yang ada hadiah percuma lebih menarik berbanding yang tiada hadiah percuma. Sehinggakan dalam perniagaan Shaklee, pengedar dilarang keras untuk mempamerkan sebarang pemberian hadiah percuma secara terang-terangan melainkan apa yang diberikan oleh Shaklee sahaja. Bukan dari pengedar. Sampai begitu sekalikan kuasa PERCUMA.

Semasa membuat jualan di 'car-boot sale' hujung minggu lepas, ada juga penjual yang membuat jualan dengan hadiah percuma. Sememangnya suatu pengalaman yang menyeronokkan. Masing-masing denga cara sendiri. Barangan yang dijual, sudahlah murah-murah. Naik rambang biji mata. Tambah pula dengan hadiah percumanya lagi. Waduh, waduh. Rakan sebelah car-boot kami buat jualan baju-baju. Promosinya sewaktu matahari hangat membahang. "Beli, beli Kak. Beli lima dapat percuma payung". Wah, memang kena dengan masa yang panas. Ada juga yang jual novel, kemudian percuma loofah. Loofahnya sebiji dengan loofah yang suami saya suka kumpul bila menginap di hotel. He,he,he. Sebab ia percuma. Orang yang membeli, ambil sajalah. Mahu guna entah bila.

Bercerita tentang hadiah percuma, Akademi Bekerja Di rumah pun ada barangan percuma. Saya suka katakan sebagai pemberian percuma dengan penyertaan berbayar. Cara-cara untuk dapatkan barangan percuma ini seperti berikut:-

1)Anda buat pembelian salah satu e-book dengan harga RM50.
2)Baca dan buat ulasan buku ini
3)Hantarkan kepada saya
4)TERIMA HADIAH ANDA. E-BOOK 101 IDEA HOME BASED BISNES.

SEHINGGA 31 OKTOBER SAHAJA!

Menarik ke menarik?. Berminat?
Hubungi saya untuk buat pembelian.
Tapi ia terhad sehinggan 31 Oktober sahaja!.
Cepat, jangan terlambat.

Hubungi saya.
Wani Mn
SMS/WhatsApp 0136200432
Emel: nurzahwanimohdnor@gmail.com

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Makluman

Penulisan dari blog Bijak Nutrisi ini adalah bersifat umum dan hanyalah karangan penulis berdasarkan pembacaan, pengalaman dan perbualan harian. Perkongsian di sini tidak diperhalusi dan dimurnikan oleh mana-mana pegawai perubatan berdaftar. Anda hendaklah merujuk kepada pegawai perubatan yang sah dan tidak menggunakan isi kandungan penulisan ini secara membuta tuli.

Isi kandungan ini juga tidak ditujukan kepada mana-mana individu melainkan dinyatakan secara terang-terangan.

Mana-mana pembaca yang berhajat untuk menyalin dan mengerluarkan semula isi kandungan dari penulisan blog Bijak Nutrisi ini dan anda rasa ia bermanfaat untuk dikongsikan, anda dialu-alukan berbuat demikian, dengan syarat kredit atau link back ke alamat blog Bijak Nutrisi ini.

Terima kasih kepada anda yang singgah ke blog ini sama ada sengaja atau tidak sengaja. Semoga mendapat manfaat.

Google+ Followers

Tweet Tweet

Pinterest Gallery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram Shots

Back
to top