Search This Blog

Bahasa Melayu berkesan.

Teks: Nurzahwani Mohd Nor

Bismillah. 
Tatkala menulis blog ini, saya berada di dalam ERL dari KL Sentral menuju ke stesen berhampiran dengan rumah. Hari ini agak mencabar, walau pun hari ini adalah hari ke-4 saya menghadiri kursus penterjemahan di Institut Terjemahan dan Buku Malaysia. 

Pernahkah anda datang ke ITBM? Saya pernah dengar dan ini kali pertama saya berada di sana. Di aras bawah ITBM ada kedai buku 1 Malaysia. Menariknya kedai buku ini, harga bukunya lebih murah dari kedai buku biasa. Sesiapa yang berdekatan dengan kedai ini, saya kira sangat rugi tidak memanfaatkan peluang yang ada depan mata. 

Berbalik kepada kursus penterjemahan yang saya hadiri ini, ia merupakan tawaran yang diberikan kepada suri rumah. Jika anda suri rumah yang berminat, bolehlah search HEARTS  dan daftar di sana. 

Kursus penterjemahan ini sangat menarik dan terlebih mencabar. Apa cabarannya?. Nantikan entri saya akan datang. Mungkin esok, mungkin akan datang.

Sehingga bersambung lagi. 

Salam nutrisi untuk jasmani dan rohani. 



CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Makluman

Penulisan dari blog Bijak Nutrisi ini adalah bersifat umum dan hanyalah karangan penulis berdasarkan pembacaan, pengalaman dan perbualan harian. Perkongsian di sini tidak diperhalusi dan dimurnikan oleh mana-mana pegawai perubatan berdaftar. Anda hendaklah merujuk kepada pegawai perubatan yang sah dan tidak menggunakan isi kandungan penulisan ini secara membuta tuli.

Isi kandungan ini juga tidak ditujukan kepada mana-mana individu melainkan dinyatakan secara terang-terangan.

Mana-mana pembaca yang berhajat untuk menyalin dan mengerluarkan semula isi kandungan dari penulisan blog Bijak Nutrisi ini dan anda rasa ia bermanfaat untuk dikongsikan, anda dialu-alukan berbuat demikian, dengan syarat kredit atau link back ke alamat blog Bijak Nutrisi ini.

Terima kasih kepada anda yang singgah ke blog ini sama ada sengaja atau tidak sengaja. Semoga mendapat manfaat.

Google+ Followers

Tweet Tweet

Pinterest Gallery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram Shots

Back
to top