Thursday, November 21, 2013

Bahasa Melayu berkesan.

Teks: Nurzahwani Mohd Nor

Bismillah. 
Tatkala menulis blog ini, saya berada di dalam ERL dari KL Sentral menuju ke stesen berhampiran dengan rumah. Hari ini agak mencabar, walau pun hari ini adalah hari ke-4 saya menghadiri kursus penterjemahan di Institut Terjemahan dan Buku Malaysia. 

Pernahkah anda datang ke ITBM? Saya pernah dengar dan ini kali pertama saya berada di sana. Di aras bawah ITBM ada kedai buku 1 Malaysia. Menariknya kedai buku ini, harga bukunya lebih murah dari kedai buku biasa. Sesiapa yang berdekatan dengan kedai ini, saya kira sangat rugi tidak memanfaatkan peluang yang ada depan mata. 

Berbalik kepada kursus penterjemahan yang saya hadiri ini, ia merupakan tawaran yang diberikan kepada suri rumah. Jika anda suri rumah yang berminat, bolehlah search HEARTS  dan daftar di sana. 

Kursus penterjemahan ini sangat menarik dan terlebih mencabar. Apa cabarannya?. Nantikan entri saya akan datang. Mungkin esok, mungkin akan datang.

Sehingga bersambung lagi. 

Salam nutrisi untuk jasmani dan rohani. 



No comments:

Post a Comment

Tumit awak merekah tak? Saya nak kongsi pengalaman...

Assalamualaikum. Hari ini nak cerita tentang tumit merekah. Kisahnya saya bermula dengan produk Shaklee asbab tumit merekah....

Popular Posts