Wednesday, November 20, 2013

Penulis blog veteran

Teks: Nurzahwani Mohd Nor

Bismillahirrahmanirrahim.
Hari ini bermula awal. Saya ingin melaksanakan projek tergendalam malam tadi. Perisian Photoshop saya menghilang tiba-tiba, jadi saya perlukan perisian baru. Sambil memuat turun aplikasi dari internet, saya mencari-cari maklumat dari Google. Terkejut dengan penemuan saya. Terus-terus ingin menulis di blog.

Saya terjumpa satu blog seorang bekas pengetua SDARIAN tahun 1964-1971. Jika menjadi pengetua pada tahun berkenaan, anda kira-kira sendiri, agaknya umur beliau berapa?. Tidak saya saya ada penulis blog yang veteran. Beliau mula blog sejak 2008, dan mempunya 3 buah blog. (http://www.blogger.com/profile/02417606217436327957). Menarik juga perkongsian dari blogger veteran. Banyak berkongsi pengalaman dan meninggalkan manfaat untuk pembaca, seperti saya. Inilah yang dikatakan, apabila menulis dan berkongsi ilmu yang membawa manfaat, kita harap-harap ia menjadi saham diakhirat nanti. Penulisan blog beliau terhenti pada 2012. Wallahualam tidak diketahui musababnya. Namun, pencarian google blog beliau untuk kondisioner makanan berada di muka pertama, senarai ke-4 teratas. Hebat atau hebat?.

Bagi yang belum ada blog, anda mahu tak hasil sebegini?. Apa kata anda sertai kelas asas blog Akademi Bekerja di Rumah. Kongsikan ilmu dan pengalaman anda.

Hubungi penulis:
nurzahwanimohdnor@gmail.com
Sms/WhatsApp 0136200432
Jadi rakan Fb saya: Wani Mn

No comments:

Post a Comment

Tumit awak merekah tak? Saya nak kongsi pengalaman...

Assalamualaikum. Hari ini nak cerita tentang tumit merekah. Kisahnya saya bermula dengan produk Shaklee asbab tumit merekah....

Popular Posts