Wednesday, February 5, 2014

Kekangan Masa Bukan Alasan Untuk Belajar Blog

Sumber Teks: http://nadraamat.blogspot.com/2013/12/ulasan-saya-sudah-tamat-kelas.html 

Ulasan : Saya sudah tamat kelas

Teks : Nadra Amat

Assalamualaikum,

Alhamdulillah baru hari ini saya berpeluang membuat ulasan tentang belajar asas blog dan penulisan, tidak disangka akhirnya saya berjaya menyiapkan tugasan dalam kelas asas blog dan penulisan. Walaupun agak lambat tetapi saya rasa seronok dapat menghasilkan blog sendiri. Dari segi penulisan, kini saya lebih yakin membuat entri kerana sudah tahu cara penulisan yang baik. Dengan masa kelas yang fleksibel memudahkan saya mengikuti kelas ini. Saya akui agak sukar membahagikan masa antara  kerja rumah, kerja di pejabat dan menulis blog serta membuat iklan untuk perniagaan sampingan saya. Sehingga ke hari ini pun saya masih belum dapat menulis setiap hari. Tetapi pengetahuan dalam kelas ini sangat bermanfaat. Saya tidak lagi tetkial-kial menulis. Sebelum ini setiap kali ingin menulis, saya pasti buntu dan akhirnya saya jadi hilang motivasi. Masih banyak lagi yang perlu saya belajar terutamanya pengurusan masa. Moga saya dapat istiqamah untuk terus menulis.

Walaupun sudah habis belajar, tetapi saya masih boleh berhubung dengan guru dan yang paling penting dapat menyertai rakan-rakan yang sudah lama menyertai kelas ini. Membaca sahaja perkongsian mereka pun sudah memberi semangat untuk terus belajar menulis. Ramai rakan-rakan dalam kelas ini yang sudah mempunyai hasil penulisan yang telah memberi pendapatan kepada mereka. Moga saya pun suatu hari nanti dapat mengikuti jejak langkah mereka.

Sekian sahaja perkongsian saya pada kali ini. Bagi anda yang ada minat untuk menulis tetapi tidak tahu caranya, anda sertaikan kelas ini. Insyaallah sangat berbaloi. Kekangan masa dan lokasi bukan lagi alasan untuk kita tidak belajar.


--------------------------------------------------------------

Pendaftaran kelas asas blog dibuka setiap hari.
1. Kelas asas blog dan penulisan.
2. Kelas asas blog dan fan page mula bisnes

3. Kelas beriklan di mudah.my
4. Kelas penulisan kreatif.
5. Pendaftaran rakan niaga/pengurus online
6. Kelas belajar asas akaun bisnes kecil wahm/soho
Hubungi penulis (guru online kelas asas blog),
nurzahwanimohdnor@gmail.com
0136200432

No comments:

Post a Comment

Tumit awak merekah tak? Saya nak kongsi pengalaman...

Assalamualaikum. Hari ini nak cerita tentang tumit merekah. Kisahnya saya bermula dengan produk Shaklee asbab tumit merekah....

Popular Posts