Monday, February 17, 2014

Pesanan penting kepada yang bergelar Anak

Teks: Nurzahwani Mohd Nor

Bismillah.

Bersediakan kita?.
Saya menonton video ini hasil dari perkongsian kakak saya. Tiga kali saya tonton video ini, saya menangis. Saya kira ini merupakan pesanan yang perlu saya sampaikan juga pada rakan-rakan lain.

Persoalannya bersediakah saya untuk ini?. Jawapannya jika tidak bersedia, saya perlu lengkapkan diri. Bukan sahaja diri sendiri untuk menerima ilmu, tetapi juga bersedia untuk memberikan ilmu kepada anak saya pula.

Wallahualam, semoga anda juga menerima manfaatnya. Amin.


Video dari www.pesan4all.com


No comments:

Post a Comment

Tumit awak merekah tak? Saya nak kongsi pengalaman...

Assalamualaikum. Hari ini nak cerita tentang tumit merekah. Kisahnya saya bermula dengan produk Shaklee asbab tumit merekah....

Popular Posts