Search This Blog

Pesanan penting kepada yang bergelar Anak

Teks: Nurzahwani Mohd Nor

Bismillah.

Bersediakan kita?.
Saya menonton video ini hasil dari perkongsian kakak saya. Tiga kali saya tonton video ini, saya menangis. Saya kira ini merupakan pesanan yang perlu saya sampaikan juga pada rakan-rakan lain.

Persoalannya bersediakah saya untuk ini?. Jawapannya jika tidak bersedia, saya perlu lengkapkan diri. Bukan sahaja diri sendiri untuk menerima ilmu, tetapi juga bersedia untuk memberikan ilmu kepada anak saya pula.

Wallahualam, semoga anda juga menerima manfaatnya. Amin.


Video dari www.pesan4all.com


CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Makluman

Penulisan dari blog Bijak Nutrisi ini adalah bersifat umum dan hanyalah karangan penulis berdasarkan pembacaan, pengalaman dan perbualan harian. Perkongsian di sini tidak diperhalusi dan dimurnikan oleh mana-mana pegawai perubatan berdaftar. Anda hendaklah merujuk kepada pegawai perubatan yang sah dan tidak menggunakan isi kandungan penulisan ini secara membuta tuli.

Isi kandungan ini juga tidak ditujukan kepada mana-mana individu melainkan dinyatakan secara terang-terangan.

Mana-mana pembaca yang berhajat untuk menyalin dan mengerluarkan semula isi kandungan dari penulisan blog Bijak Nutrisi ini dan anda rasa ia bermanfaat untuk dikongsikan, anda dialu-alukan berbuat demikian, dengan syarat kredit atau link back ke alamat blog Bijak Nutrisi ini.

Terima kasih kepada anda yang singgah ke blog ini sama ada sengaja atau tidak sengaja. Semoga mendapat manfaat.

Google+ Followers

Tweet Tweet

Pinterest Gallery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram Shots

Back
to top