Thursday, June 5, 2014

Menuju Ramadhan

Teks: Nurzahwani Mohd Nor

Alhamdulillah. Bersiaran pagi ini dengan wajah yang lebih berseri-seri.
Walau pun En Abang tiada, dapat bersama anak-anak sememangnya buat kehidupan lebih indah.

Sekarang sudah bulan Syaaban. Masih meneruskan latihan puasa untuk menghadapi bulan Ramadhan kelak. Hari ini, bangun sahur, sekali anak-anak terbangun. Bila kita tidur, dua beradik layan pula drama ulangan di TV. Pandai pula cari siaran. Siap berborak. Entak apa yang diceritanya. Hmm... anak-anak sudah semakin besar. Waktu semakin pantas berlari. 

Ramadhan makin hampir. 

Teringat satu lawak di muka buku. Tanda-tanda kecil Ramadhan adalah apabila terdengar iklan suara gemersik di tv set "Yusoff Taiyoob". He,he,he. Dah banyak tahun, masih kekal dengan iklan yang sama. Masih dapat mengaut keuntungan juga. Yang penting tahu apa target dan keperluan pelanggan.

Saya memang sukakan kurma keluaran Yusoff Taiyoob  yang bertangkai. Basah-basah tidak terlalu kering. Oh, jika anda mahu membeli produk seperti kurma, serunding, kismis, pes nasi arab dan lain-lain keperluan semasa raya nanti, boleh kunjungi blog kedai saya www.az-zahwansouq.blogspot.com. Boleh tempah dari sana terus. Nak jadi agen pun dialu-alukan.



Salam nutrisi rohani dan jasmani,


Ingin belajar buat blog?




Panduan untuk mula bisnes dan 
e-book yang lain.
www.books-etcetera.blogspot.com


Dapatkan makanan sunnah, telekung dan pes nasi arab kegemaran ramai
www.az-zahwansouq.blogspot.com



Hubungi penulis :

 Email : nurzahwanimohdnor@gmail.com
 FB : https://www.facebook.com/zahwanimn
 Sms@Whatsapp : 0136200432

No comments:

Post a Comment

Tumit awak merekah tak? Saya nak kongsi pengalaman...

Assalamualaikum. Hari ini nak cerita tentang tumit merekah. Kisahnya saya bermula dengan produk Shaklee asbab tumit merekah....

Popular Posts