Search This Blog

Menuju Ramadhan

Teks: Nurzahwani Mohd Nor

Alhamdulillah. Bersiaran pagi ini dengan wajah yang lebih berseri-seri.
Walau pun En Abang tiada, dapat bersama anak-anak sememangnya buat kehidupan lebih indah.

Sekarang sudah bulan Syaaban. Masih meneruskan latihan puasa untuk menghadapi bulan Ramadhan kelak. Hari ini, bangun sahur, sekali anak-anak terbangun. Bila kita tidur, dua beradik layan pula drama ulangan di TV. Pandai pula cari siaran. Siap berborak. Entak apa yang diceritanya. Hmm... anak-anak sudah semakin besar. Waktu semakin pantas berlari. 

Ramadhan makin hampir. 

Teringat satu lawak di muka buku. Tanda-tanda kecil Ramadhan adalah apabila terdengar iklan suara gemersik di tv set "Yusoff Taiyoob". He,he,he. Dah banyak tahun, masih kekal dengan iklan yang sama. Masih dapat mengaut keuntungan juga. Yang penting tahu apa target dan keperluan pelanggan.

Saya memang sukakan kurma keluaran Yusoff Taiyoob  yang bertangkai. Basah-basah tidak terlalu kering. Oh, jika anda mahu membeli produk seperti kurma, serunding, kismis, pes nasi arab dan lain-lain keperluan semasa raya nanti, boleh kunjungi blog kedai saya www.az-zahwansouq.blogspot.com. Boleh tempah dari sana terus. Nak jadi agen pun dialu-alukan.



Salam nutrisi rohani dan jasmani,


Ingin belajar buat blog?




Panduan untuk mula bisnes dan 
e-book yang lain.
www.books-etcetera.blogspot.com


Dapatkan makanan sunnah, telekung dan pes nasi arab kegemaran ramai
www.az-zahwansouq.blogspot.com



Hubungi penulis :

 Email : nurzahwanimohdnor@gmail.com
 FB : https://www.facebook.com/zahwanimn
 Sms@Whatsapp : 0136200432

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Makluman

Penulisan dari blog Bijak Nutrisi ini adalah bersifat umum dan hanyalah karangan penulis berdasarkan pembacaan, pengalaman dan perbualan harian. Perkongsian di sini tidak diperhalusi dan dimurnikan oleh mana-mana pegawai perubatan berdaftar. Anda hendaklah merujuk kepada pegawai perubatan yang sah dan tidak menggunakan isi kandungan penulisan ini secara membuta tuli.

Isi kandungan ini juga tidak ditujukan kepada mana-mana individu melainkan dinyatakan secara terang-terangan.

Mana-mana pembaca yang berhajat untuk menyalin dan mengerluarkan semula isi kandungan dari penulisan blog Bijak Nutrisi ini dan anda rasa ia bermanfaat untuk dikongsikan, anda dialu-alukan berbuat demikian, dengan syarat kredit atau link back ke alamat blog Bijak Nutrisi ini.

Terima kasih kepada anda yang singgah ke blog ini sama ada sengaja atau tidak sengaja. Semoga mendapat manfaat.

Google+ Followers

Tweet Tweet

Pinterest Gallery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram Shots

Back
to top