Monday, June 9, 2014

Rezeki Ulang Tahun Perkahwinan

Teks: Nurzahwani Mohd Nor

Alhamdulillah. Segala puji bagi Allah.

Setelah empat tahun, akhirnya ujian UPT menunjukkan dua jalur tepat pada hari ulangtahun perkahwinan kami yang ke-8. Alhamdulillah.

Anak-anak saya pun sama gembira bila dikhabarkan akan dapat adik. Yang kakak tak sabar nak namakan adik. Katanya lelaki atau perempuan tak mengapa asalkan boleh dukung. Yang anak bujang saya pula kata, dia dah jadi abang. Rasanya masing-masing sudah boleh faham. Alhamdulillah atas kurniaan ini.

Walaupun kesihatan mula celaru. Tekak rasa tak sedap. Hidup mesti diteruskan. Dalam kepala saya cuba set, jangan ikut perasaan.

Walau pun ini kandungan ketiga, kena gali lagi ilmu kehamilan. Pemakanan, amalan dan pengalaman yang lalu dijadikan panduan. Jadi, jangan pula rasa serik, blog bijak nutrisi ini akan ada lebih banyak cerita tentang pemakanan kehamilan, persediaan bersalin, tentang bayi dan juga seangkatan dengannya. Segala catatan ingin saya coretkan di sini kerana ia memang sesuai dengan tajuk blog ini bukan?.

Sambung lagi catatan akan datang...



Hubungi penulis :

 Email : nurzahwanimohdnor@gmail.com
 FB : https://www.facebook.com/zahwanimn
 Sms@Whatsapp : 0136200432



Salam nutrisi rohani dan jasmani,


Ingin belajar buat blog?




Panduan untuk mula bisnes dan 
e-book yang lain.
www.books-etcetera.blogspot.com


Dapatkan makanan sunnah, telekung dan pes nasi arab kegemaran ramai
www.az-zahwansouq.blogspot.com



No comments:

Post a Comment

Tumit awak merekah tak? Saya nak kongsi pengalaman...

Assalamualaikum. Hari ini nak cerita tentang tumit merekah. Kisahnya saya bermula dengan produk Shaklee asbab tumit merekah....

Popular Posts