Tuesday, October 28, 2014

Pengalaman baru dalam penulisan

Teks: Nurzahwani Mohd Nor

Peluang tidak selalu datang.  Bila ada yang sesuai, jangan lepaskan.  Ia memberikan pengalaman baru untuk anda.

Saya hanya ingin berkongsi, saya berpeluang untuk menulis di laman ini.  http://ohibu.com/asid-folik-kepentingannya-untuk-wanita-hamil/.  Masih baru dan masih lagi dalam tempoh percubaan. Doakan semoga saya berjaya menjadi penulis tetap di sini.

Laman ini tentang apa?

Dengan tema daripada ibu kepada ibu, anda sudah boleh mengagak apakah isi kandungan laman ini. Banyak maklumat akan dikongsikan dari gabungan 10 orang penulis.

Jemput bertandang ke laman ini ya!.




Hubungi penulis :

 Email : nurzahwanimohdnor@gmail.com
 FB : https://www.facebook.com/zahwanimn
 Sms@Whatsapp : 0136200432



Salam nutrisi rohani dan jasmani,


Ingin belajar buat blog?




Panduan untuk mula bisnes dan 
e-book yang lain.
www.books-etcetera.blogspot.com


Dapatkan makanan sunnah, telekung dan pes nasi arab kegemaran ramai
www.az-zahwansouq.blogspot.com



SweetMuslimah.com

No comments:

Post a Comment

Tumit awak merekah tak? Saya nak kongsi pengalaman...

Assalamualaikum. Hari ini nak cerita tentang tumit merekah. Kisahnya saya bermula dengan produk Shaklee asbab tumit merekah....

Popular Posts