Search This Blog

Kelahiran ahli baru

Teks: Nurzahwani Mohd Nor

Bismillah. Alhamdulillah. Allahuakbar.

Syukur di fasa awal 2015 ini dengan kelahiran ahli baru dalam keluarga kami tanggal 2 Februari lalu. Saya masih dalam fasa berpantang. Curi-curi masa untuk membiasakan diri dengan jadual baru.  Ya. Walau pun tidak bekerja di pejabat lagi, saya perlu biasakan diri juga mengawal masa untuk membuat kerja-kerja yang mendatangkan pendapatan. 

Saya kira mengawal masa merupakan cabaran buat saya.  Ini pertama kali saya melahirkan bayi selepas saya berhenti kerja. Jika dahulu, selepas habis pantang, saya serahkan terus pada pengasuh. Pengasuh yang kawal jadual anak saya. Waktu tidur dan makan. Sekarang, saya mendapat peluang untuk mengawal dan menetapkan.  Kerja akan lebih mudah jika jadual dalam kawalan.  Ini yang saya dapat belajar dari Sifu ABDR dan rakan-rakan sekumpulan.  Memang tidak rugi bersama-sama kumpulan ini.  Saya boleh katakan ia kumpulan sokongan sekaligus kumpulan yang membantu memberikan peluang memperoleh pendapatan dari rumah. 

Anda nak join kami?. Boleh hubungi saya di bawah ya. (iklan sekejap)


Hubungi penulis :

 Email : nurzahwanimohdnor@gmail.com
 FB : https://www.facebook.com/zahwanimn
 Sms@Whatsapp : 0136200432

Bercakap tentang ahli baru, anda tertanya-tanya di mana gambarnya? Nantikan ya. Mungkin selepas habis pantang saya akan kongsikan gambar dan ceritanya. Tunggu...

Salam 2015.



Salam nutrisi rohani dan jasmani,


Ingin belajar buat blog?




Panduan untuk mula bisnes dan
e-book yang lain.

www.books-etcetera.blogspot.com

Barangan mainan sambil belajar 
untuk si kecil anda. 
Dapatkan di sini
www.pitstopmamadanjunior.blogspot.com
https://www.facebook.com/pitstopmamadanjunior

SweetMuslimah.com

CONVERSATION

0 comments:

Post a Comment

Makluman

Penulisan dari blog Bijak Nutrisi ini adalah bersifat umum dan hanyalah karangan penulis berdasarkan pembacaan, pengalaman dan perbualan harian. Perkongsian di sini tidak diperhalusi dan dimurnikan oleh mana-mana pegawai perubatan berdaftar. Anda hendaklah merujuk kepada pegawai perubatan yang sah dan tidak menggunakan isi kandungan penulisan ini secara membuta tuli.

Isi kandungan ini juga tidak ditujukan kepada mana-mana individu melainkan dinyatakan secara terang-terangan.

Mana-mana pembaca yang berhajat untuk menyalin dan mengerluarkan semula isi kandungan dari penulisan blog Bijak Nutrisi ini dan anda rasa ia bermanfaat untuk dikongsikan, anda dialu-alukan berbuat demikian, dengan syarat kredit atau link back ke alamat blog Bijak Nutrisi ini.

Terima kasih kepada anda yang singgah ke blog ini sama ada sengaja atau tidak sengaja. Semoga mendapat manfaat.

Google+ Followers

Tweet Tweet

Pinterest Gallery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram Shots

Back
to top