Saturday, August 6, 2016

DIY


Assalamualaikum.

Sejak terserempak dengan slot DIY dalam rancangan Assalamualaikum TV Al-Hijrah, saya sangat suka menontonnya. Banyak sungguh idea aktiviti yang boleh kita buat dengan anak-anak.

Yang terkini saya melihat bagaimana bunga kanzaki dihasilkan.  Pembuat bunga kanzaki itu katanya baru saja sebulan berjinak-jinak menghasilkan bunga kanzaki. Wah, hebat. Fikir saya.  Baru sebulan sudah boleh masuk TV Al-Hijrah..

Dalam kepala, kalau mudah, mungkin satu hari saya boleh masuk TV juga dengan ketengahkan idea DIY saya. Ha, ha, ha.

MIMPI itu percuma.

Teks oleh Nurzahwani Mohd Nor.

#pitstopmamadanjunior.
https://www.facebook.com/pitstopmamadanjunior/

+pengedar produk edukasi main sambil belajar
Whatsapp 01362000432 untuk pertanyaan dan tempahan produk.

No comments:

Post a Comment

Tumit awak merekah tak? Saya nak kongsi pengalaman...

Assalamualaikum. Hari ini nak cerita tentang tumit merekah. Kisahnya saya bermula dengan produk Shaklee asbab tumit merekah....

Popular Posts