Friday, November 29, 2013

Penjenamaan semula dengan logo baharu

Teks: Nurzahwani Mohd Nor

Hari ini saya gembira. Satu, kerana kelas terjemahan di ITBM telah tamat. Hanya menanti peperiksaan Isnin akan datang. Dua, secara automatiknya, saya tidak perlu menghadap jalan raya bersaing dan berlumba dengan kenderaan lain, kalau silap percaturan masa bergelumang dengan jam tanpa roti. 

Ketiga, Akademi Bekerja Di Rumah sudah punyai logo baharu, dengan rasminya menggantikan logo asal. Terima kasih kepada rakan akademi merangkap guru online berdedikasi Khairunisa. Saya suka logo ini, kiut miut' sahaja. Jika anda suka, anda boleh renung lama-lama di sidebar. Oh ya, jika anda berminat untuk menempah doodle atau logo, boleh tempah melalui Khairunisa, atau melalui saya pun boleh.


Jika anda mahu menjadi sebahagian daripada kami, caranya mudah sahaja. Daftar salah satu kelas di bawah, secara automatiknya anda akan menjadi ahli. Keahlian seumur hidup.

Kelas Akademi Bekerja Di Rumah:-

1. Kelas asas blog dan penulisan
2. Kelas asas blog dan fan page khusus untuk bisnes
3. Kelas belajar iklan di mudah.my
4. Kelas penulisan kreatif online, pra daftar, kelas bermula Disember. (Yuran RM170, dua ebook rujukan)
Selepas pilih kelas, pilih yuran1, yuran2, yuran3, atau yuran 4, buat pendaftaran dengan mengemel saya, nurzahwanimohdnor@gmail.com, atau SMS/WhatsApp 0136200432. Boleh juga PM inbox FB saya Wani Mn. Sebelum anda didaftarkan, saya akan mengajukan soalan untuk menganalisis dan memberikan cadangan kelas yang sesuai dan menepati keperluan anda.  Mudah sahaja bukan. Saya juga bermula dengan cara yang sama. Jadi, jika anda berminat, mulakan langkah pertama anda dengan bertanya, Ok?. 





No comments:

Post a Comment

Tumit awak merekah tak? Saya nak kongsi pengalaman...

Assalamualaikum. Hari ini nak cerita tentang tumit merekah. Kisahnya saya bermula dengan produk Shaklee asbab tumit merekah....

Popular Posts